Platvormlift EXTREMA

1. Kas EXTREMA lifti on võimalik paigaldada igasugusele trepile?

**Jah, Seda tüüpi lift on projekteeritud kõikvõimalike treppide tarvis. Ei oma tähtsust kas trepp on kurviline, samuti ei ole oluline trepi kalle. Käesolevat lifti on võimalik paigaldada ka kõige keerulistematesse kohtadesse, kus on lisaks ka vähe ruumi.

2. Kas liftisüsteem on suur? Kui lifti ei kasutata, kas see võiks segada tavainimeste liikumist trepil?

**Erinevalt enamikust sarnastest liftidest turul, iseloomustab  EXTREMA lifte asjaolu, et platvormi aluse küljes puudub mootor. Veomootor on paigaldatud eraldi osana (üldjuhul tõstekõrguse ülaosas parkimisalal). See võimaldab ruumi kokku hoida.

3. Kas liftisüsteemi saab paigaldada ka välistingimustesse?

**Jah, Extrema lifte, nii Slim kui ka Logic tüüpi lifte saab paigaldada ka välistingimustesse. Materjalide töötlus on pisut erinev, sest välistingimustes kasutatavad materjalid ei tohi hakata roostetama ja peavad kestma aastaid.

4. Kas süsteem on väga mürarikas, kui see on kasutusel?

**Ei. Tänu kaabel veosüsteemile on EXTREMA lift üks vaiksemaid turul.

5. Kas elektri tarbimine on kõrge?

**Ei. Elektri tarbimine on sarnane tavalise kodumasinaga.

6. Milliseid värve EXTREMA lifte on saadaval?

**Standardmudel  EXTREMA trepiliftil, mida müüme, on  RAL 7035 (hall värv). Lisatasu eest on võimalik tellida mis tahes RAL kataloogi värve.

7. Kui soovin tellida, siis kuidas kogu protseduur käib?

** Esmalt võtke meiega ühendust. Selgitame välja mis tüüpi lift oleks Teile kõige parem (Slim- või Logic tüüp). Seejärel tullakse Teie juurde treppi mõõtma (kõrgused, laiused jne). Peale mõõtmist, ca 2 päeva jooksul, teostatakse pakkumise projektijoonis, mille järgi on võimalik teha Teile lifti pakkumine. Kui hinna läbirääkimised on tulemuslikud ja soovite tellida, siis sõlmitakse leping. Peale lepingu sõlmimist teostatakse veel täpsem mõõtmine (tööjoonised). Klient kinnitab tööjoonised. Seejärel hakatakse kliendile lifti tootma (kõik liftid on erinevad, relsid erinevate kõrgustega ja kaldenurkadega). Kui lift on valmis, antakse kliendile ca 1 nädal varem teada ja tullakse kohale paigaldama.

8. Kui pikk on tarneaeg?

** Slim tüüpi liftidel on tarneaeg ca 4-6 nädalat (kliendi tellimuse kinnitamisest). Logic tüüpi liftidel on tarneaeg 2-3 nädalat (need on üldjuhul laos saadaval).

9. Millised on tasumistingimused?

** Tasumiseks on 2 võimalust:

1. Ettemaks 50% (alustatakse tootmist), 30% enne paigaldamist (ca 1 nädal), 20% peale paigaldust (aeg kokkuleppel).

2. Pakume kõikidele klientidela (eraisik / ettevõte) LHV Järelmaksu (vt täpsemaid tingimusi kodulehe ülaribalt “LHV Järelmaks”).

10. Kuidas toimub hooldus peale lifti üleandmist?

** Hertsog Lift on ametlik Extrema SRL ettevõtte esindaja Eestis ja teostab edaspidi ka müügijärgset hooldust. Kliendiga sõlmitakse hooldusleping. Hoolduslepingus fikseeritakse ajad, millal hooldust teostatakse (ca 2 korda aastas).

11. Kui pikk on garantiiaeg?

** Vastavalt EV kehtivale seadusele 2 aastat. Mida pikem on hooldusleping, seda pikemalt võib klient ennast kindlalt tunda. Garantiiajal vahetatakse välja detailid, millel on tuvastatud tootja defektid. Kuluvad detailid on tasulised.

12. Kui juhtub, et liftil tekib kasutamisel rike?

** Rikke tekkimisel püüame kliendile esialgu nõu anda telefoni teel. Kui sellest abi ei ole, siis väljakutse esitamisest tuleme kohale 1- 2 päeva jooksul. Juhime tähelepanu, et kui ilmneb füüsiline kahjustus, siis klient on kohustatud tasuma väljasõidu, töö ja vahetatava detaili kulud. Lift seatakse töökorda.

Vertikaallift ARITCO

1. Millised on vertikaalliftide platvormi suurused ( min, max)?

**Aritco liftide platvormi minimaalne suurus on 850mm x 805mm ja maksimaalne suurus on 1000mm x 1980mm.

2. Kas Aritco platvormliftid vastavad EU direktiividele?

**Jah, kõik Aritco platvormliftid on sertifitseeritud vastavalt 2006/42 / EÜ.

3. Kas on võimalik platvormlift kohandada vastavalt oma nägemusele?

**Jah. Valida saab erinevaid värve, erinevaid materjale ja uksi.

4. Kui kaua läheb aega, et paigaldada platvormlift?

**Paigaldus võtab aega ca 2-5 päeva (Teostatud eeltööd).

5. Mis vahe on tavalisel liftil ja platvormliftil?

**Platvormliftid ei nõua  masinaruumi, mis tähendab olulist ruumi kokkuhoidu ja neid saab paigaldada paljudesse kohtadesse.

6. Kui pikk on Aritco liftide tarneaeg?

**Standard platvormlifti tarneaeg on 3-5 nädalat ja erimõõduliste, kohandatud platvormliftide tarneaeg ca  7 nädalat.

7. Kes on ametlik Aritco liftide müüja, paigaldaja, hooldaja?

**Hertsog Lift OÜ-l on Eestis ainuõigus müüa Aritco platvormlifte. Teostame kõik protseduurid: müük, paigaldus ja edaspidine hooldus. Meie spetsialistid on läbinud vastavad koolitused.

8. Kas platvormlifti saab paigaldada nii sise- kui välistingimustesse?

**Jah, Artico lifte toodetakse nii sise- kui välistingimustesse, vastavalt kliendi soovile.

9. Kui pikk on garantiiaeg?

** Vastavalt EV kehtivale seadusele 2 aastat. Mida pikem on hooldusleping, seda pikemalt võib klient ennast kindlalt tunda. Garantii ajal vahetatakse välja detailid, millel on tuvastatud tootja defektid. Kuluvad detailid on tasulised.

10. Millised on tasumistingimused?

** Tasumiseks on 2 võimalust:

1. Ettemaks 50% (alustatakse tootmist), 30% enne paigaldamist (ca 1 nädal), 20% peale paigaldust (aeg kokkuleppel).

2. Pakume kõikidele klientidela (eraisik / ettevõte) LHV Järelmaksu (vt täpsemaid tingimusi kodulehe ülaribalt “LHV Järelmaks”).

11. Kui juhtub, et liftil tekib kasutamisel rike?

** Rikke tekkimisel püüame kliendile esialgu telefonis nõu anda. Kui sellest abi ei ole, siis väljakutse esitamisest tuleme kohale 1- 2 päeva jooksul (sõltuvalt asukohast). Juhime tähelepanu, et klient ei jää kunagi lift kinni, sest tegemist on elektritoitega. Elektrikatkestusel lülitub lift akutoitele ja transpordib platvormi alati esimesele korrusele. Kui ilmneb füüsiline kahjustus, siis klient on kohustatud tasuma väljasõidu, töö ja vahetatava detaili kulud. Lift seatakse alati töökorda.